Reklamacje i zwroty

Do produkcji naszych towarów używamy najlepszych tkanin, mocnych nici i solidnych okuć. W trakcie szycia na bieżąco kontrolujemy jakość, tkaniny testujemy przed ich wprowadzeniem do danego projektu. Mimo tych starań może się zdarzyć, że na jakimś etapie popełnimy błąd.

Jeśli stwierdzisz niezgodność towaru z umową masz prawo złożenia reklamacji. Wyślij do nas wiadomość starając się jak najdokładniej opisać powód reklamacji, możesz dołączyć zdjęcia. Informacje te prześlij pocztą na adres: YAPOK Magdalena Janowska, Ligota Piękna, ul. Na Kolonii 76, 55-114 Wisznia Mała lub drogą mailową na adres: yapok.pl@gmail.com. W ciągu 14 dni odezwiemy się do Ciebie i poinformujemy o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.